Marknadsföring

När det kommer till att marknadsföra sitt företag är det viktigt att vara konstant synlig och ha ett kvalitativt innehåll, denna kombination är ofta nyckeln till framgång. Svenska Mässan har därför noggrant utsett de bästa partners för att få kvalitet och hög synlighet inför Trä & Teknik 2018. Nedan följer tre olika annonsmetoder för att nå ut till kunder och målgrupper för att ge ert företag så bra förutsättningar som möjligt inför årets mässa.

 

1. OFFICIELL MÄSSTIDNING – DIREKTUTSKICK TILL BESÖKARMÅLGRUPP
Produceras av: ADVISER

Nyckelfakta om publikationen:

  • Skickas personligen till 20 000 rakt in i målgruppen
  • Officiell mässtidning
  • Bearbeta målgruppen innan mässan, följ upp live under mässan.
  • Hos kund: 27 juni 2018
  • DEADLINE FÖR ANNONSMATERIAL: MÅNDAG 4 JUNI

 

Se PDF för fullständig information: Mässtidning

 

2. TEMANUMMER I DAGENS INDUSTRI
Produceras av: FRAMTIDSMEDIA
Dagens Industri kommer den 23 augusti att fördjupa sig inom ämnet Trä och Teknik.

Nyckelfakta om publikationen:

  • Distribution: 328 000 läsare
  • Utgivningsdatum: Måndag 23/8 – 2018
  • DEADLINE FÖR ANNONSMATERIAL: FREDAG 3 AUGUSTI

 

Se PDF för fullständig information: Dagens Industri

 

3. MÄSSGUIDE PÅ PLATS MED KARTA & UTSTÄLLARLISTA
Produceras av: ADVISER

  • Optimala synligheten, påminn besökaren om att besöka er monter väl på plats!
  • DEADLINE FÖR ANNONSMATERIAL: FREDAG 10 AUGUSTI