FAQ

Vi hör av oss till er utställare på telefon så snart som möjligt, men svar på de vanligaste frågorna finner du nedan. Du är naturligtvis välkommen att ta kontakt med någon av oss i teamet redan nu.

Kontakta oss här

Vi kan inte följa med till nytt datum 2021

Du kommer att återbetalas inbetalt belopp, undantaget grundavgiften.

Kan vi få tillbaka fakturerat belopp även om vi flyttar med till 2021?

Det återbetalas om så önskas, undantaget grundavgiften. Grundavgiften flyttas fram och gäller för mässans datum 2021.

Vi vill betala hela vår bokade yta 2020?

Det går bra. Prata med din säljare så hjälper denne dig med nya betalplan.

Har vi kvar vår monterplats?

Vi försöker i största möjliga mån behålla din avtalade monterplats men i de fall där av- /ombokningar kan komma att påverka blir du kontaktad av din kontaktperson i teamet.

Vi har bokat monterdesign och teknik?

Du kommer att få en ny orderbekräftelse av oss för godkännande. Har du en offert hos oss så flyttas denna fram till 2021.

Vi har bokat hotell eller konferens i samband med mässan?

Har du i samband med mässan bokat en hotellövernattning på Gothia Towers eller Upper House vänligen kontakta hotellbokningen för eventuella ändringar. room@gothiatowers.com


Har du i samband med mässan bokat en konferens vänligen kontakta Konferensbokningen för eventuella ändringar.
conference@gothiatowers.com